Проведення тендерних закупівель – це всім відомий процес. Для того, щоб взяти участь в торгах, важливою умовою є авторизація на одному з електронних майданчиків. Важливо, щоб обраний майданчик був акредитований системою ProZorro. Один з перших етапів, з якими доводиться зіштовхнутися в тендерних торгах – це формування стартової ціни.

Це цікаве питання і відповідь на нього цікавить велику кількість потенційних учасників торгів. Що стосується самих закупівель, то ви можете спробувати свої сили на електронному майданчику української універсальної біржі. Для цього, потрібно перейти на сайт tender.uub.com.ua, та пройти процес авторизації.

Основні види торгів в системі Прозорро

Почати варто з того, що є декілька видів тендерів, кожен з яких більше підходить для отримання певних послуг та товарів.

  • Торги державних установ – це категорія закупівель, де певні державні компанії або структури проводять закупівлі певних товарів (послуг). Обов’язковою умовою для них є проведення цих операцій через систему Прозорро;
  • Торги фінансових установ – цей тип торгів більше підходить, коли мова йде про роботу з банківськими активами й фінансовими транзакціями;
  • Торги, пов’язанні з користуванням надрами – це особливий вид закупівель й більш детальну інформації про нього можна дізнатися в чинному законодавстві;
  • Комерційні торги – це закупівлі та замовлення послуг не тільки державними, а й приватними компаніями, що мають бажання зекономити й отримати високу якість послуг.

Відштовхуючись від цього моменту, можна говорити про те, як формується стартова ціна.

Як формується початкова ціна

Стартова ціна на лот формується на основі конкретного виду торгів. Варто зазначити, що ціна може формуватися виходячи з балансової вартості й попередніх спроб знайти виконавця для отримання певного роду послуг.

Цікаво те, що стартова ціна організатора тендеру не завжди може врахувати попит на певний тип продукції, його корисність, важливість та цінність. Причиною тому є величезна кількість лотів та видів торгів.

При цьому, самі учасники, які мають бажання взяти участь в аукціоні, можуть самостійно оцінювати всі пропозиції, виходячи з показника цінності та користі.

Виходячи зі всього цього, можна ще раз сказати, що формування стартової ціни – це не завжди однаковий процес. Багато залежить від конкретного лоту, популярності товарів чи послуг та інших факторів.